Výměna a vrácení zboží

Objednali jste si např. boty, helmu nebo rukavice a netrefili jste svoji velikost, rádi byste jiný model nebo chcete zboží vrátit úplně? Žádný problém! Podmínkou je pouze odeslání zboží do 14 dní od přijetí.

Navíc stačí splnit několik podmínek a vše rychle vyřešíme.

Výměna velikosti 

Objednali jste si např. boty, helmu nebo rukavice a netrefili jste svoji velikost? Nevadí. Zdarma vám zboží vyměníme.

Zakoupené zboží můžete vyměnit do 30 dnů od doručení. Postačí k tomu vyplnění formuláře. U výměny zboží je možné vyměnit pouze velikost stejného modelu. V případě výměny za jiný model prosím postupujte tak, že vyplníte odstoupení od smlouvy, zašlete ho se zbožím zpět a provedete novou objednávku dle Vašeho výběru na našem eshopu. Peníze Vám vrátíme v nejkratším možném termínu (zpravidla do 4 pracovních dnů od převzetí zásilky).

Pro výměnu zboží ZDARMA stačí postupovat podle následujícího návodu:

  • Vyplňte formulář pro vrácení zboží
  • Vyplněný formulář vložte do krabice se zbožím
  • Zboží nesmí mít viditelné stopy užívání, proto prosím při zkoušení dbejte zvýšené opatrnosti
  • Je možné vyměnit i jen část objednaného zboží
  • Zboží zabalte tak aby nemohlo dojít k poškození zboží během přepravy
  • Balík pošlete na adresu naši prodejny Českélyže.cz, Výškovická 3085/2, 700 30  Ostrava-Zábřeh, tel.: 727 940 541, email: info@ceskelyze.cz (kromě České Pošty je možné posílat balíky např. PPL, GLS,  Zaslat.cz atd)
  • Po obdržení zboží vám obratem ZDARMA (jen po ČR) pošleme požadovanou velikost na adresu uvedenou ve formuláři. Budeme se snažit použít stejný typ přepravy jako u původní zásilky, ale vyhrazujeme si právo případně použít pro nás výhodnějšího dopravce.
  • V případě nejasností nebo jiných dotazů volejte na zákaznickou linku naší firmy +420 727 940 541 (Po - Pá 9:00 - 17:30h)

Vrácení zboží 

Zakoupené zboží můžete vrátit do 14 dnů od doručení. Postačí k tomu vyplnění formuláře a poslání zboží k nám zpět. Peníze Vám vrátíme v nejkratším možném termínu (zpravidla do 4 pracovních dnů od převzetí zásilky),

Pro  zboží ZDARMA stačí postupovat podle následujícího návodu:

  • Vyplňte formulář pro vrácení zboží
  • Vyplněný formulář vložte do krabice se zbožím
  • Zboží nesmí mít viditelné stopy užívání, proto prosím při zkoušení dbejte zvýšené opatrnosti
  • Je možné vyměnit i jen část objednaného zboží
  • Zboží zabalte tak aby nemohlo dojít k poškození zboží během přepravy
  • Balík pošlete na adresu naši prodejny Českélyže.cz, Výškovická 3085/2, 700 30  Ostrava-Zábřeh, tel.: 727 940 541, email: info@ceskelyze.cz (kromě České Pošty je možné posílat balíky např. PPL, GLS,  Zaslat.cz atd)
  • V případě nejasností nebo jiných dotazů volejte na zákaznickou linku naší firmy +420 727 940 541 (Po - Pá 9:00 - 17:30h)